Ögonlaser

Hej hopp

Operationen gick finfint idag. Det var väldigt läskigt att ligga där under apparaten så det var skönt att det gick så himla snabbt. Trycket över ögat var inte skönt men i övrigt funkade det bra. Jag hade räknat med att ha massa ont efteråt men det var tusen gånger bättre än vad jag hade räknat med. Sitter med solbrillorna inne nu för att det är ljust i vardagsrummet.

Just nu skulle jag förklara min kondition som att det känns som att jag har gamla linser i ögonen. Ni som har linser vet vad jag pratar om, det är lite grumligt och skaver lite. Men jag ser verkligen. Helt sjukt detta. Det ska bli spännande att se hur bra jag faktiskt ser när jag ska på återbesök på torsdag.

Ni som funderar på en operation, gör det! Jag kan varmt rekommendera Memira och behandlingen som heter FS Lasik. De är superproffsiga på Memira och jag kände mig oerhört trygg trots att det var läskigt. Sköterskan klappade mig på armen hela tiden och berättade hur kort tid det var kvar på varje sak. Jag var där inne max sju minuter, piece of cake!

Visst ser jag ut som vanligt? Lite svullen kanske..


Kommentarer
Postat av: Karin

Hihihi vilken bild, du ser sannerligen inte ok ut :)

2012-06-05 @ 20:33:54
Postat av: Alexandra

Haha, du är knäpp!

2012-06-07 @ 08:42:05
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0