1,5

Idag gjorde jag återbesök på Memira för att se så att allt ser bra ut i ögonen och för att kolla synen. Med glasögon såg jag 1,25 och nu ser jag 1,5. Jag har alltså fått bättre syn än när jag hade glasögon innan. Tjohoo!


Nu vet jag inte riktigt hur bokstäverna på den här tavlan är ordnade, men har man 1,0 så behövs ingen korrigering. Så säg då att om du kan läsa vad det står på rad 4 så har du 1,0. Jag såg två rader nedanför den idag. Och med glasögon såg jag bara en under.

Sjukt ointressant för er, det känner jag. Men nu kan jag komma ihåg det själv i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Helt fantastiskt ju!

2012-06-08 @ 10:12:00
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Jonas

Kalasbra =)

Skönt att det har blivit sån skillnad så snabbt :-)

2012-06-09 @ 00:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0