Jag har det bra

Det slog mig just att jag har det så himla bra, att jag är så tillfreds och lycklig just nu. Jag har en mamma som är min stora coach i livet och i hundträning, och en pappa som kan allt och som jag alltid kan vända mig till. Lillebror är en tokfrans som alltid får mig att skratta och storebror är så lätt att prata med för att vi är så lika. Min sambo är världens bästa och vårt hus är fint och vår hund är sötast av alla fyrbeningar. Min kollega och chef är toppen på alla vis och bästa Alex är värd både guld och diamanter. Sen finns det så mycket mer, och så många andra som också förgyller mitt liv. Nu nämndes bara de som är mig närmst på daglig basis. Men ni andra är absolut inte mindre värda, det vet ni.

Jag fick bubblor i magen nyss och var tvungen att skriva ner hur tacksam jag är för att ni alla finns i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kram På Dej :)

2012-02-20 @ 12:59:43
Postat av: Alexandra

Oj hjälp, jag blir typ tårögd nu... Fina fina Minna, DU är värd guld och diamanter. Tänk att hitta en bästis så "sent" i livet <3

2012-02-20 @ 19:55:26
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Sanna

Minna, jag blir så lycklig av att du mår bra. Det förtjänar du mer än väl! Hoppas att vi kan ses snart, det var så himla längesen! Stor kram!

2012-02-28 @ 22:34:22
URL: http://sannalangvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0