Veganhund


Karda fick just en liten bit av ränset från köttet som David putsar. Hon äter banan och potatis mycket hellre än den där  köttbiten vilket fick David att undra om vi fått en veganhund... Vad säger du om det mamma?

Hon fick vara själv en stund igen förut och när vi kom hem hade hon ätit lite på väggen. Ops, inte bra. Från och med nu låter jag dörrmattan ligga framme så kanske hon fortsätter äta på den istället. Det är bara en billig matta från Ikea, och väggen känns något jobbigare att laga.

Idag åkte vi till Råå igen. Denna gången var David med och filmade så att jag kunde fota.

Säg till om ni börjar tröttna på videos av flatfnattiga Karda. Eller säg inte till förresten, för jag tröttnar aldrig - och det här är ju min blogg.


 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Helt underbart! Sluta aldrig lägga upp bilder och filmer på henne, jag vill följa henne! :)

2011-10-21 @ 23:25:22
URL: http://sannalangvik.blogspot.com
Postat av: Minna

Då ska jag fortsätta =)

2011-10-22 @ 07:53:54
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Karin

NÄÄÄÄÄÄJ ingen veganhund! Kan ana att du har ditt favoritkort nu :) Kram på er

2011-10-22 @ 09:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0