Dagens Karda

Idag har vi fått internet hemma så nu slipper jag att segsurfa på 3G mer. Skönt. Det firar jag med att ladda upp ytterligare en video på Kardas fnatt vid Råå igår.

När jag jobbade på eftermiddagen idag så fick Karda vara med David på kontoret. Först hade hon lite svårt att slappna av och ville hellre smyga runt överallt istället för att ligga i bädden under Davids skrivbord. Coachen (jag) skickade ett tips om att han kan sätta kopplet på henne så att hon inte kan gå, och sedär, det funkade. Hon slappnade av direkt och somnade snart där. Hon var inte riktigt lika tydlig i sina signaler som hon brukar vara vilket resulterade i en hög på köksgolvet. Men lite svinn får man räkna med. Jag saknade henne under de fyra timmar vi var isär, så nu går jag och myser med henne igen.


Kommentarer
Postat av: Karin

Så himla roligt hon har :) Kram på er

2011-10-19 @ 07:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0