För fem månader sedan

Den 25 juni var det midsommardagen och jag och David firade helgen hemma hos mamma och pappa. Det var bestämt sen länge för det var då Libras valpar var beräknade. Det var en evig väntan och jag och mamma höll koll på Libra för att se om det närmade sig. Jag lämnade dem själva en stund och missade således de två första valparnas födelse, men resten fick jag vara med om. Och gissa om det var häftigt! Små slemmiga klumpar som när de torkat var tokigt söta och lena som sammet.

Jag visste att en av dessa småpluttar skulle bli min Karda, men jag visste inte vem av de fem tikarna som var hon. Tänk att Karda fyller hela fem månader idag. Fina sessan som är så älskad här hos oss.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0