Snart 25

På lördag fyller jag 25 år och det ska firas med barnkalas. Jag känner inte för att stå hela dagen med förberedelser så vi kör på korv med bröd, hamburgare och marängswiss. Fast vi kombinerar med vuxendricka istället för läsk. Jag som annars brukar vara sjukt tidigt ute med planering var istället sjukt sen den här gången. Igår gick inbjudningarna ut. Haha, vi får se hur många som kommer.

I ett par veckor har jag haft en förkylning som legat och gnagt och i natt bröt den ut. Sjukt lägligt. Idiotförkylning. Födelsedag i helgen och Sicilien nästa vecka. Jag vägrar. Jag låtsas som inget, jobbar som vanligt och hoppas att den tjocka näsan och svullnade halsen går och gräver ner sig nånstans.

Kommentarer
Postat av: Baloo

Ja, gräv ner dig dumma förkylning! Överraskningsförsöken gick ju i stöpen. Dumt när alla vänner bor över hela jäkla Sverige. Men min present är fortfarande en överraskning:)

2011-04-14 @ 18:21:36
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Annika

Helloooo!!



Mmm, jag har också åkt på den där förkylningen. Du får ha en riktigt fin födelsedag!!!!!

KRAAAAAM!

2011-04-15 @ 07:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0