Myror i brallan

Jag är så lycklig idag! Först hade vi en supermysig familjemiddag hemma hos oss igår. Fia fyllde år så vi bjöd hem hela familjen Thörnqvist på middag. Min hallonpannacottapaj blev en succé till efterrätt.

Men det som får mig att hoppa av fnitter är att jag ska se Smask ikväll. på webbtv. Jag har varit lite ledsen i flera månader för att jag inte kommer kunna se spektaklet. Men så rapporterade Fialotta (klasskompisen, inte Davids mamma) om att det ska sändas. Och alldeles nyss bjöd Lisa in mig på en Skype-fördrink. Jag och David ska äta middag och se på Smask och sen (antar jag) gå ut och träffa folk.

Det är upplagt för en toppenkväll och jag tror hela helgen kommer bli kanon!


Klicka på bilden för att komma till Smasks hemsida.

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag vill ocksa vara med. Jag vill se SMASK, jag vill dricka fordrinkar pa Skype, jag vill ata hallonpannacottapaj (?). Jag vill ocksa!!!

2010-03-14 @ 07:57:58
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0