Bäckisligan + David

För evigt och för alltid kommer jag kalla oss Bäckisligan, oavsett om vi som idag träffas på Särö, i Helsingborg eller vart som helst i världen.

Lisa har just kommit hem från Aussie så jag, David och Alex åkte till Särö över dagen. Oh så härligt det var att träffa tjejerna igen! Underbara vänner, underbara fina vänner! Precis som Alex skrev i sin blogg efter dagens get together så kommer vi alltid vara kompisarna som träffades under universitetstiden. Och Alex och Lisa kommer alltid ligga varmt inbäddade i mitt hjärta.



Det här med att vara snygga tillsammans på bild, alla tre, verkar dock inte vara vår grej. Men vad spelar det för roll när vi alltid skrattar?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Minna den här bilden måste du skicka till mig. Den ska jag ha på väggen :)

2010-01-14 @ 16:09:45
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Mamma Karin

Hmmm jag tycker att Lisa?? fuskar......ni andra är fina hahaha

2010-01-15 @ 15:25:43
Postat av: lisa

Jag erkänner, jag kunde ansträngt mig lite mer:)

Wonderful att se er och jag vill oxå ha kortet. många kramar från bäckis:)

2010-01-27 @ 22:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0