FöretagsMinna

Idag har jag gjort mitt första jobb på frilansbasis. Jävla fint att snacka med en härlig tjej i en timme, ta nån bild, skriva en artikel, få den publicerad på nätet och få pengar för det! Det är tydligen ett dåligt betalt jobb, men jag tycker det är super!

Nu ska jag skriva om Caroline och Vocal Devotion. Säger till när texten finns att se.

För övrigt är Libra här nu, mammas ena hund. Hon ska träffa en karl här för att få bebisar till årsskiftet. Libra är också jävla fin. Lyhörd, pigg, glad, nemas problemas.

Minna är glad idag!


Kommentarer
Postat av: Annika Nykvist

HEJ!! Nu låter det som om gamla goa glada Minna är tillbax! Skönt. Många kramar på dig vännen.

2009-10-22 @ 17:04:10
Postat av: Mamma Karin

Va ho svär tösa.....lär inte min bruning dåliga vanor.... Vi hörs i morrn

Kramen

2009-10-22 @ 18:31:57
Postat av: Jonas

Åååhhh..

Fina lilla libra :-D

Låter som att det börjar vända för dig syster..

Underbart att läsa..

2009-10-22 @ 18:33:28
URL: http://biddebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0