Minna, vart är du?

Jag vet inte vad som hänt. Men det är som att Minna inte är här längre. Jag känner inte igen mig själv. Jag brukar vara sjukt organiserad och planerad och nu är det som att allt bara falerar. Jag tappar bort saker och glömmer saker. Viktiga saker. Och det gör mig jätteledsen.

Tidigare tyckte jag det var skönt att vara ensam hemma men nu vet jag inte vad jag ska göra med tiden. Jag är rastlös och har tråkigt och huvudet bara flyger. Mina tankar är överallt och ingenstans och det gör mig trött. Fysiskt trött. Jag somnade nästan i soffan vid 19.00 idag. Inte okej.

Så, vem du än är och vad jag än gjort dig - lämna tillbaka Minna! Jag vet att jag kan gnälla på henne ibland men nu saknar jag henne. Ge mig hon som har koll på läget, ge mig hon som planerar, fixar och ser fram emot saker. Snälla.

Kommentarer
Postat av: jonas

Du jag tror att jag såg ett yrväder fara förbi här för en stund sedan.. Kan det ha varit du??

Det låter inget bra iaf lilla syster...

Hör av dig när du hittat henne..

2009-06-02 @ 21:32:06
Postat av: Fia

Det är ju en sån där grej som sitter i sidan av stolarna.. Idag ska vi leka så hör av dig sen när du får tid!

2009-06-05 @ 10:06:16
Postat av: MammaKarin

Det som for förbi Jonas är här nu!?! Jag tror faktiskt att jag kan planera själv så jag skickar bums upp henne till dej igen. Så nu ska du se att det blir ordning uppe i Piteå igen :)

Glöm inte tala om för Jonas när hon landat.....ja mej mä föresten!

Kramen på na

2009-06-05 @ 11:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0