Underbara sambo

Efter en jobbig vecka planerade jag och sambon en lugn fredag. Vi lagade räkgryta med ris och vitlöksbröd. Vi drack vin och pratade. Och vi pratade pratade pratade.

Gårdagkvällen var helt fantastisk, det var mys och diskussioner rakt igenom.

Men när jag sa.....: "Vi måste titta på Oldsberg ikväll, det är ju hans sista avsnitt.."
Och David svarade.....: "Ja så klart, det här är ju slutet på en era. Visst är det åtta det börjar?"
Och vi satt uppkrupna i soffan med varsitt glas rött i handen så såg jag jättemycket mina föräldrar.
Haha herregud vad jag har skrattat åt dem för att de slaviskt följer På spåret. Och nu är jag där själv, snart 23 år och tycker det är ledsamt att Ingvar Oldsberg ska bytas ut. Mamma och pappa, jag och David är ni... i alla fall ibland =)

-Minna

Kommentarer
Postat av: MammaKarin

Hihihi, du ser vad vi ställt till med! Hade jag kunnat vara med 19 säsonger o inte visat det minsta lilla agg framför kameran detta sista avsnitt??? Tror inte det! Jag hade förmodligen sagt nåt illa genomtänkt syrligt.... Nåväl, vi har Så ska det låta kvar än ett tag. Ha en lika mysig lördagskväll.

Kram till världens bästa Gurka

2009-02-21 @ 16:18:50
Postat av: Säni

Heeej! Jag har en ny blogg, check it out!

2009-02-23 @ 23:50:25
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/
Postat av: spaceylisie

Vad har man för gott i en räkgryta??

2009-02-25 @ 18:42:37
URL: http://spaceylisie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0