Flyttpack och hjärnexplosion

Sanna flyttar från Ankars till Källbo imorgon. Ikväll hjälpte jag henne att packa det sista och jag insåg att hon inte längre har rätten att reta mig för att jag samlar på mig konstiga saker.
Seriöst Sanna, en tom topsburk...?

Jag är mest rutinerad av oss tjejer på att köra släp så imorgon ska jag visa vad jag går för!

För övrigt är jag dålig på att uppdatera bloggen nu... Jag är inte i mitt esse just nu. Med över 175% i skolan, hem, pojkvän, sommarjobbsansökningar, vänner, träning, pengar (eller snarare avsaknaden av pengar) och tusen andra saker i huvudet orkar jag helt enkelt inte. Det är mycket lite som ens känns roligt när jag har de djupaste dipparna... Fyra kurser på en gång var ingen hit.

Idag rycker jag inte ens på axlarna åt min situation för att i era ögon mildra bilden. Det är jobbigt just nu, pissjobbigt stundvis. Men det går. I april är jag tillbaka igen.
Håll till godo.

Kommentarer
Postat av: MammaKarin

Jag fattar :) ska göra vad jag kan för att hjälpa dej lite. Sköt om dej, i morgon är en annan dag o på måndag ska jag ultraljuda Libra :)

Kramen på na´

2009-02-27 @ 08:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0