Besluts- och tidsångest

Skolan söker en tjänst på 25% som webredaktiör för musik och mediers hemsida. Det har gått ut flera flera mail om detta och det verkar som att de har svårt att tillsätta tjänsten.

Idag blev jag, Sanna och Alex öga-mot-öga och via mail tillfrågade om inte någon av OSS vill ha jobbet.

JAG VILL HA JOBBET! Men, detta förbaskade och stora men, jag har ju redan så förbannat mycket i skolan. Jag läser fyra kursen parallellt och pluggar redan typ fem dagar i veckan, fram till mitten på mars. Tjänsten sträcker sig från 1a mars till 5e juni (alltså resten av terminen), med chans på förlängning.

Jag svarade på mailet och berättade som det var, att jag är intresserad men att jag inte har möjlighet att tillträda förrän läsperiodens slut. Om de nappar får vi se. Pengarna skulle ju verkligen inte sitta fel i fickan, och att kunna skriva på mitt CV att jag jobbat på skolan känns som en grym merit. Så, håll tummarna för mig att jag får tjänsten trots att jag kan tillträda först senare....

-Minna

Kommentarer
Postat av: Säni

Oj, sökte du också tjänsten! Kul! :) Hatar att "konkurrera" med dig, du är för bra för mig! ;) PUSS

2009-02-19 @ 22:19:35
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: MammaKarin

JAG HÅLLER TUMMARNA :) Hoppas du får det så bort med alla andra, som Säni tex :) Förlåt till dej, absolut inget personligt men jag tycker Minna ska jobbet :) Basta!

Kramen!

2009-02-20 @ 15:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0