Goodie

Jag kan vara världens snällaste kompis som går upp snoooortidigt för att skjutsa Alex till flygplatsen vid 06.20 imorgon!!

För övrigt skötte jag mig galant på Scenisk beredskap idag. Förra veckan var det ångest men idag var jag duktig. Fick kommentarer som: "Alltså Minna, du borde bli programledare!" och "Det låter trovärdigt och skitbra det du säger.".
Det kändes som jag fick en fet revansch från förra veckan då allting låste sig för mig och jag fick tårar i ögonen.

Ikväll har jag hängt med Alex. Hon skulle packa inför sin Israelresa men vi sprang mest omkring halvnakna och provade massa kläder och skojade om att hennes grannar tittar in och skriker: "Oooh look, sexy naked girl is naked again. AND she braught along a friend!"

-Minna

Kommentarer
Postat av: Emme

HAHAHA. Vet du vilket avsnitt jag såg igår? "Ugly naked guy has a naked friend! Noooo, it's our friend! It's naked Ross!"

2008-09-23 @ 09:16:43
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0