Rockmusikerna

Ikväll har jag och Sanna fotograferat skolans årskurs-ett-rockmusiker. Vi var båda lite nervösa innan, vi ville ju få bra bilder och göra ett bra jobb. Sanna hade hittat en cool spiraltrappa som vi ljussatte efter bästa förmåga och sen plåtade vi. Klick klick klick klick. Massa bilder tog vi "backstage" och även under deras konsert.

Jag lägger upp några bilder som blev okej. De är dock oredigerade, ha det i åtanke ;o)

     
  

Jag hoppas att Caroline i mediedesign som ska redigera bilderna blir nöjd. Det vore riktigt roligt att få bilderna på plansch och då kanske få chansen att bli uppringd om fotojobb igen.

-Minna

Kommentarer
Postat av: Emme

Snygga bilder Minnisen! :) Hon heter inte Caroline, hon heter Lenin. Hä

2008-10-08 @ 23:50:53
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: Säni

Vad bra dina blev! Jag har inte hunnit kolla in mina än, får göra det när jag kommer hem från Sthlm igen!! =) Puss puss

2008-10-09 @ 00:26:09
URL: http://jailbreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0