Oh my god

Igår fick jag höra som så många gånger tidigare att jag har för mycket i huvudet, att jag oroar mig för saker i önödan och att jag måste LUGNA NER MIG! Jag vet att det är ett problem för mig, jag måste försöka varva ner för jag blir både fysiskt och psykiskt trött av att tänka så mycket. Även om det finns klara svar på saker så måste jag gå igenom alla "what if:s".

Sen blir jag lite trött när jag känner att jag får iskalla blickar och jag inte har en aning om varför. Om någon är sur eller arg på mig så tala om varför! Den här gången har jag verkligen ingen aning om vad det kan handla om, så snälla säg vad det är så vi kan lämna det sen!

Dagens schema är väl typ fullspäckat och jag känner att jag bara vill krypa ner i sängen igen.
9-12 har de som läst kursen Reportage och dokumentär redovisning av sina arbeten i Japansalen. Alex ville absolut gå, eftersom vi sitter ihop får jag också gå dit. Det är säkert intressant så det blir nog bra.
11.30-12.30 Bodypump på Korpen. Vi måste alltså droppa en timma tidigare från skolan så vi hinner till träningen. Vi tar med träningskläder i ryggsäcken för att slippa gå hem emellan.
12.30-13.00 ska jag på massage (på Korpen), så jag måste räserstretcha efter träningen och sen springa in i nästa rum.

Okej det är egentligen bara till klockan ett som det är fullt på schemat. Men sen ska jag förbi Systemet oxå, och så skulle vilja hitta en födelsedagspresent under dagen. Men det kanske jag tar imorgon istället. Alex jobbar idag från 16-19.30 typ. När hon kommer hem ska jag ha mat färdig, sen ska hon räserfixa sig. Sen beställer vi förmodligen en stekartaxi som får ta oss till Ankars för förfest/födelsedagsfest för Fia och Sanna. Blir säkert kul men just nu känner jag mig som sagt bara trött.

Om två veckor åker jag hem igen, praktikdags. Den helgen jag kommer hem MÅSTE jag få ta det lugnt. Hoppas Karl-Johan också behöver en lugn helg så vi kan sega tillsammans.

Varför är jag ett sånt kontrollfreak? Varför är det så viktigt att ha koll på allt? Varför måste jag planera? Varför vill jag vara alla till lags? Varför börjar jag redan nu fundera på hur veckorna hemma ska läggas upp?
FY FAN. Någon som har en off-knapp för tankefunktionen i hjärnan??
Ge mig den isåfall!

Kommentarer
Postat av: Emme

Hahah jag hittar den inte. Hjäääääääääälp! :)

2008-03-28 @ 09:35:24
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Sänni

Åh, du missade den bästa dokumentären idag!!! Sjukt snygg, och intressant! (Handlade om bastubad). Förresten, alla som gick kursen fick underkänt på sina dokumentärer... Verkar som att de är stenhårda, med andra ord funderar jag på att kanske inte gå den längre, eftersom jag vet att jag inte skulle kunna göra det hälften så bra som dem! ;) Ses ikväll! Puss

2008-03-28 @ 15:53:41
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Emme

Uppdatering snart? :)

2008-04-03 @ 21:32:32
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0