Pirr i magen

Imorgon ska jag till Västerås. Fallskärmsklubben http://www.fkaros.se/ har hoppning för alla och jag har en vän som hoppat i massa år. Oskar har tjatat på mig sen vi lärde känna varandra att jag ska komma och hoppa. Han ringde i veckan och frågade om jag skulle komma och jag sa att jag verkligen vill, men att jag inte har råd.
Sen gick det en dag så sa han: "Kommer du om du bara behöver betala resan?". Då hade han fixat nåt byte så jag får hoppa gratis!! Wihoooo, det ska bli så vansinnigt roligt! Det är åtta år sen jag hoppade sist och imorgon är det dags igen.

Jag längtar massor och har underbart pirr i magen! Hihiiii. Måste få tag i Skrutten, jag tycker att hon kan komma och umgås i Västerås och titta när jag hoppar.

Såhär hänger jag imorgon, stirrandes på Oskar (och utsikten såklart). Han ska hoppa samtidigt och filma mig =)

Midsommarplanerna börjar också spikas. Jag fick veta idag att jag jobbar halvdag på torsdag och helledig fredag. Så nu kan jag fira midsommar utan att behöva göra sen entré.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0