SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!


Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:

1. Hur lång är du? - 168
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Drömmen vore fotograf.. Men journalist av något slag vore inte heller dumt.
3. Vad pluggar du? - Journalistik i nya medier
4. Har du långt hår? - Allting är ju relativt. Men nä.
5. Vilken hårfärg har du? - Röd/brunt kanske?
6. Sminkar du dig? - Ja
7. Har du haft sex senaste månaden? - Ja
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Rosa
10. Har du kysst någon idag? - Nä


FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? - Forever and ever
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda bäst. fast till olika saker =)
3. Hur många syskon har du? - Två
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - Köp ett objektiv till mig i USA, om du hittar. Öh, ha det så bra! =)
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Grillat kött
6. Hur många ställen har du bott på? - Tre ställen i Lidköping kommun, ett i Vara, ett i Västerås och fyra i Piteå.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Stör mig? Jonas kanske, när han retar upp mig. Ingen kan det som han!
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Men oj... Jag älskar ju dem allihop!
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Jag skjutsade lillbror till tåget igår. Räknas det? Nä men vi tre är ganska bra på att umgås/hänga/snacka...

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? Jag var hos Sanna förra helgen.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Sana-banana
3. Har du kysst nån kompis? Jo det har hänt
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Jodå
5. Vem har du varit kompis med längst? - Sanna!
6. Vem känner dig bäst? - Återigen, Sanna
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Svårt att säga. Jag var ovän med en tjej ett par år på högstadiet, men var vi verkligen kompisar då? Definitionsfråga, I say. Jag har vart ovän med Sanna i en vecka en gång. DET var jobbigt!
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Jag och Alex är dödligt ärliga med varandra när det gäller kläder. Vi vet om att vi har olika smak så det är helt ok =)
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Njae

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? Svarta trekvartbrallor och en gul t-shirt
2. Har du bytt om idag? Från nattskruden...
3. Favorittröja? Jag har ingen, det är det som är problemet.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Jeans där rumpan är snygg.
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Jodå, det också
7. Har du handlat kläder genom internet? - Ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Nä
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Något som personen verkligen inte trivs i. Det lyser igenom.
10. Vad använder du för skor? - Just nu ett par skitsnygga, svarta i skinnimitation, från Skopunkten. Dessvärre har de jordens sämsta kvalitet och börjat gå sönder. =(


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? - Jag skriker HEJ varje gång jag kommer hem.
2. Klä dig annorlunda? - Jag klär mig som jag trivs bäst. Det är nog inte särskilt annorlunda..
3. Vara dig själv? - Ingen annan är så bra på att vara jag som jag är så ja =)
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - Nej, inte än... :P
6. Pierca dig? - det har jag gjort så det vågar jag.
7. Ge dig på utmaningar? - Oh yes! Om det inte handlar om att äta kryp, Fear factor-style.
8. Ha sex på offentlig plats? - Får man passa en fråga?
9. Vara omogen? - Återigen en definitionsfråga, men ja?
10. Äta småkryp? - Se svar på fråga 7 i den här kategorin.


SKOLAN:

1. Vad heter din skola? - Institutionen för musik  och medier i Piteå. Går under Luleå tekniska universitet. Vi brukar bara säga "skolan". =)
3. Vad är ditt favoritämne? - Öööh, media/journalistik/där jag får skriva, fota osv?
4. Snyggaste läraren på skolan? - David! Han räknas väl? Han frilansundervisar ju ibland!
5. Har du bra betyg? - Jag har kommit in på det jag önskat och spikat mitt första år på utbildningen så jag måste säga, helt okej!
6. Tråkigaste ämnet? - Den där kursen när vi var tvugna att läsa "Sveriges statsskick" (mest boken som var tråkig iofs, kursen var nog okej...eller?)
7. Har du skolkat mycket senaste året? - Näpp. det vore väl dumt.. Men litegranna ändå
8. Hur tar du dig till skolan? - Apostlahästarna - jag går.
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - Jag har pluggat med olika människor...

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är? - Inte en aning
2. När tuggade du tuggummi senast? - Jag gör det just nu
3. När var du på semester senast? - Förra sommaren
4. Vilken färg är det på din tandborste? - Vit eltandborste och vit/grön vanlig
5. Är ditt hår tråkigt? - Hmm, njae.. Ibland.
6. Vad har du för påslakan just nu? - Rosa och blå.
7. Vem såg dig naken senast? - Jag
8. Hur ofta duschar du? - Varje morgon
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - Visste jag vad det var kunde jag svara.
10. När ska du gå och lägga dig? - Tidigt. Klockan ringer 05.30 när jag jobbar och jag behöver timmarna för att fungera normalt.


Kommentarer
Postat av: Fia

Ännu en så sjukt händelserik dag på jobbet eller? :P

2008-07-17 @ 16:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0