Kaos i skolan

Sitter i skolan och vi lär oss redigera TV-inslag. Någonting har hänt med varenda dator så någonstans i allas klipp hänger i ljudet med. Roligt att det gör såhär första gången vi arbetar med programmet. Läraren, Göran, vet inte vad som blivit fel vilket känns väldigt betryggande... eller inte. Vi har rast nu och han skulle skälla på skolans tekniker för att ta reda på vad som hänt.

Jag har verkligen massor att göra i skolan innan jag ska åka hem den sjunde februari. Jag måste sätta fart med en gång så jag inte behöver arbeta ihjäl mig när Sanna är här hos mig. 

Helgen är räddad!

Kommentarer
Postat av: Sänni

Bara så att du vet, så läser jag din blogg varje dag jag med! ;)

2008-01-23 @ 22:04:02
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: angelica

halloj bruden!
jag håller fortfarande koll på dig genom att läsa din blogg=)

Ska Sanna komma?
Ska ni ut ngt i helgen?
Vi ska ha stora partyhatten på, Artic El Amina( du kommer ihåg detta gudomligt söta föl som såldes till skåne?) har kommit 3:a på en utställning i SAUDI ARABIEN!!!! hur coolt är inte det??? plus att lisa har fyllt 25 hela år;)

hoppas allt är bra med dig, men du verkar må toppen kul!!!
Du ser, livet suger inte trots allt=)

många kramar
angelica

2008-01-23 @ 23:30:18
Postat av: Karl-Johan Larsson

Fan va söt du är! Slit på med skolan nu! Du har igen det när du är hemma och kan då försöka koppla bort det så mycket det bara går!
Många pussar och kramar från ditt troll

2008-01-24 @ 01:46:07
URL: http://fajv82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0