Hemma... trallalalalala hemma aahahahah...

Att vänta i fyra timmar på Arlanda kan tyckas tråkigt. Men när jag satt där igår var det faktiskt riktigt trivsamt. Britneydokumentären var alldeles jättebra. Stackars tjej, kom hit så tar jag hand om dig!

När jag sett färdigt på dokumentären tittade jag ut genom fönstret och såg Thai air-kärran och drömde om att boarda den och flyga till Thailand istället för Trollhättan. En vacker dag. En vacker dag ska jag åka dit!

Det var rätt skönt att sitta i fyra timmar och betrakta männsikor, lyssna på musik och fundera. Jag valde att göra min mellanlandning till något trivsamt istället för att bli rastlös.

Till slut slog klockan boarding och jag klev på en liten kärra vars namn fallit ur mitt huvud. Jag sov tills det var dags för inflygning. Oj vad det är vackert med städer och alla ljus uppifrån.

Väl hemma åt familjen (minus Jonas) middag, drack vin, pratade och skrattade. Vi har så himla roligt tillsammans!

Idag har jag och mamma (mest mamma) bakat fudge och knäck. Och så har jag pratat med David, han inspirerade mig litegrand så nu ska det skaffas F-skatt. Jag har glömt vilken blankett man ska fylla i.. Klasskamrater (eller någon annan som vet), är det "skatte- och inkomstdeklaration" blanketten heter?!

Ikväll ska vi äta kex med ost. Och så ska vi dricka rött. Mums!

David. Jag saknar dig!

-Minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0