Nya kläder

Varför är det så himla kul med nya kläder? För att man känner sig lite roligare och fräschare kanske? Jag beställde på postorder för första gången på sjuukt många  år och kläderna anlände i torsdags (fredags??). Supersköna plagg verkligen men igår när jag hade på mig nya favoriten insåg jag att det var ett stort hål på ett ställe, plagget är stickat så det var inte ens på tal att jag skulle kunna laga det själv.. Bara att packa ihop tröjan med retursedel och vänta på att de skickar en ny. Men så jävla surt! I lördags var jag och Jens på stan för att kolla in nya Gallerian, helt otroligt det faktum att Jens följde med, frivilligt!
Hittade iallafall ett par jeans o lite annat. Jens hittade SNYGGASTE skjortan på Jack and Jones!

Fan vilken intressant blogg känner jag..

I lördags var Sanna, Fia och Alex här på kvällen och kikade film och Svensson Svensson. Mycket mysigt var det!
Svensson Svensson är för övrigt sinnessjukt bra! Så underbart att de gjort nya avsnitt av denna succéserie och att de fortfarande håller samma klass.

Vad betyder seminarium?? Och akademiker, är det någon som överhuvudtaget läs på universitet/högskola?? Jag har fått för mig att det bara är ingenjörer som är akademiker men jag har börjat inse att jag förmodligen har fel... Fan vad okunnig jag är!

För övrigt saknar jag min mamma. Hon är världens bästa mamma utan tvekan och då är det inte konstigt att jag saknar henne.

Fick veta att min bästa kompis syster har en liten bebis i magen o de väntas bli föräldrar 31 mars. Jag är så himla glad för deras skull. Tänk vad mysigt att se vecka för vecka hur magen blir större, hur nyfiken man ska vara på det lilla livet där inne. Undra vad det är för en liten krabat. Vilken upplevelse! Undrar när det blir min tur.. Om några år förmodligen..

Nu ska jag fixa frillan och sätta på mig ett ansikte så är jag snart fit for skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0