Skellefteåhelg

Efter att jag, Alex och  Amanda hade jobbat färdigt i Småstaden i lördags for jag mot Skellefteå. Jag körde Misha och var jätteglad att få köra henne igen. Strax efter Statoilrondellen slutade vindrutetorkarna fungera. (Jag hade alltså knappt kommit tre kilometer av sju mil). Jag var tvungen att ringa till Jens och gråta lite för att jag blev så arg innan jag kunde ta mig samman och fixa situationen. Jag ringde hem till George och Kristina så dom kom med ny bil åt mig. Världens snällaste!!

Det har varit en kanonhelg hos Anna och Lisa (och Dunder). Vi har tagit det lugnt och snackat skit och haft det trevligt. Igår åt vi sen (skiiitgod) middag och drack lite vin. När vinarna var slut korkades nästa flaska upp och vi blev til slut ganska så lulliga alla tre. Vi sjöng och Lisa spelade gitarr, hur mysigt som helst. Men... Utan kras inget kalas heter det och det stämde så även denna gång. Jag hade en lakritsshot upphällt i ett glas precis bredvid min mobil... Ja ni ser vart det barkar... Lakritsklet över hela mobilen. Minna var full och skulle då fixa till missödet. Snabbt tänkte hon, vatten är bättre än lakritsklet, så hon duschade halva mobilen under kranen. Detta smarta drag ledde till att displayen numer är i typ 3D tack vare vatten/lakritsshot under glaset.. Plus att mobilen luktar lakrits. Jag hade ju ändå tänkt att lämna in mobilen men jag är rätt tveksam till att dom fixar displayen gratis.. Jag hoppas men jag tror inte. Skickar iväg den imorgon och får sen se hur det går.

Dunder var iallafall hur go som helst, en dominant liten sak men han kan nog bli hur fin som helst med två mattar som verkligen vill göra rätt. Kämpa på brudar, tycker ni är duktiga, och fråga bara om det är nåt annat =)

image18
Himla söt Dunder. Jens smälte när han såg bilderna och vill nu ha en sån här =)

image19
Dunder är ett bra "busvapen"

image20
Talangfulla människa! Grymt härlig röst har hon!!

image21
Anna och jag =)

Tack för helgen tjejer, det var jättemysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0