I´m rich baby...not

Räkningar är betalda, linser köpta, lönemånaden har precis börjat och jag inser att det blir en knaper månad. Tur som attan att jag inte har några julklappar att köpa, så det ska nog gå bra det här. Nemas problemas.

Ser på efter tio med Malou på fyran och det är någon tjej som sjunger en fin låt som heter Guardian Angel. Annas Lisa har skrivit en låt som heter så, så en liten stund var jag rädd att Lisa blivit plagierad, men det var inte samma text så jag kunde andas ut.

Idag är det tvätt för halva slanten, sen radioarbete med Emily..

Kommentarer
Postat av: Charming man

ha en trevlig dag!

2007-11-27 @ 11:23:38
URL: http://Failures.blogg.se
Postat av: Andreas

Hej gumman! går det bra med tvätten? skrev till dig på msn förut men jag fick inget svar tillbaks så jag antog att du pluggade eller var nere i tvättstugan? ha en toppenbra dag tjejen. massor med kramar ifrån mig...

2007-11-27 @ 12:36:06
Postat av: Holm

Julklapp tll mig då! :) Men fan, jag känner igen det där.. blir till att leva knapert. Har iofs inte köpt några nyta linser, har haft samma månadslinser nu i tre månader :D haha... inte bra inte bra

2007-11-28 @ 14:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0