Helloo

Ikeatripp med Alex och Fia i fredags blev mycket lyckat! Självklart var det jag som kom ut med störst summa på kvittot, hade dock handlat lite åt både Jens och Janne. Jag provsatt soffan som jag ska köpa till min nya lägenhet och den var gudomlig! Alex sa att den är skönare än den soffan jag och Jens haft. Moahaha =)

I lördags kom Jonas och Linda hit, lite vinpimplande och god middag på kvällen. Härligt!

Idag har vi haft föreläsning heeela dagen, med en väldigt långsam föreläsare. Det han pratade om var intressant, tryckfihet, men han var inte speciellt jäkla fasinerande (stavas det så??)

Har inte så mycket att meddela mer än att jag bara vill flytta nu. Det ska bli roligt att flytta dit, härliga grannar finns där!

Kommentarer
Postat av: spaceylisie

Fascinerande. ;)

2007-11-26 @ 23:50:28
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0