Första skoldagen efter tragedin

Idag var första dagen på skolan sen all tragedi tog fart. Jag var sjukt nervös för att gå till skolan för jag trodde det skulle bli jobbigt och att folk skulle fråga massa jobbiga frågor. Men alla visste redan så jag behövde inte förklara mig för någon vilket kändes galet skönt. Jag kunde vara i skolan och skratta som vanligt. Kunde (nästan) glömma bort allt tråkigt vissa stunder.

Det har iochförsig iallafall varit en tung dag idag. Imorse innan skolan var det jobbigt som FAN! Och det var ju kanske inte lika kul att berätta för folk att jag ska flytta till Bäckis som det nog verkade som att jag tyckte. Jag har mätt upp hela Alexs lägenhet idag, och jag kommer nog få plats med det viktigaste. Soffa, soffbord, säng, skänk, matbord, skrivbord och vitrinskåp. Men sen är det nog FULLT!

Fia och Alex har varit här hela kvällen. Vi lagade god middag, spelade Guitar Hero, såg Idol och film och hade det mysigt.

Vänner is the shit!!!

Ska försöka sova många timmar så dagen imorn inte blir så lång. Ska försöka vara själv stor del av dagen så jag får träna på det. Det blir lätt att jag skjuter undan de riktigt jobbiga tankarna när jag är runt folk, men de måste få komma ut någon gång. Då kan jag vara här i min ensamhetoch tycka synd och mig själv så ringer jag mamma sen. Mamma är bäst i världen!

Nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ha en riktigt bra vecka, tänker på dej hela tiden o alla hyss vi ska göra till jul. Kram till min Minna

2007-11-12 @ 09:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0