Allt blir bra

Jag känner mig alldeles glad i magen. Har haft en jättetrevlig eftermiddag och kväll. Först kom Alex hit och vi lagade sen lunch och tittade igenom handlingarna inför morgondagens kommunfullmäktigesammanträde. Klockan sju var det dags för söndagsmiddag hos Jocke tillsammans med Erik, Alex, Lisa och Nicole. Jättetrevligt och god mat. Jag och Alex hade varit förbi Sandra och Markus och lånade sällskapsspel så vi spelade "Med andra ord" i flera timmar. Skitroligt.
Nu känns det kul att flytta till Bäckis, kommer ha hur sköna grannar som helst och jag inser att det nog inte är så farligt. Det kommer bli bra. Allt blir bra =)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej gumman. det känns skönt att veta att du mår bra å att det börjar flyta på för dig där uppe.. har inte hört något ifrån dig på ett par dagar nu. hoppas att helgen har varit kanon för dig. ha de underbart stumpan å ta hand om dig.
Varm Kram ifrån mig..

2007-11-19 @ 10:03:21
Postat av: angelica

Härligt bruden!!!
Jag längtar tills inflyttningsfesten=)
Kram från partypinglan!=)

2007-11-19 @ 11:14:43
Postat av: Sänni

Härligt att det börjar kännas bättre! Men bara så att du vet är det Bäckis v.s. Ankars.. ;) Haha.. Hoppas på lite spelkvällar i din nya lya snart! :) Kramar

2007-11-19 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0