Sol ute, städning inne

Phu, det är svinvarmt ute och jag är ledig. Vad gör Minna då? Jo, hon storstädar och tvättar.. Smartare drag har man hört men jag väntar bara på tvätten nu sen ska jag till Räkstigen och sola! Måste njuta av solen när den är framme!

Ikväll ska nog jag och Jens på JYSK och köpa balkongmöbler, jag vill kunna utnyttja fina balkongen nu!! Och så ska jag plantera nå blommor där ute så man riktigt bara vill sitta där och mysa!

Många tankar i Minnas huvud nu för tiden. Eller dom har väl egentligen funnits där väldigt länge... Synd när man inte kan göra nåt åt dom.. Goda tankar, men de är ändå i vägen.

Sanna, när jag kommer hem, då ska vi prata, prata prata prata! Jag saknar dig så fruktansvärt mycket, 10 års vänskap, det är ganska länge. Miss you babe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0