Dan före dopparedan

Nu är det några dagar sen jag skrev så det är kanske dags att uppdatera lite.
I onsdags skjutsade snälla Jens mig till Kallax så jag kunde ta flyget hem till mitt underbara Vara. När jag anlända väntade regntunga skyar, brungrön mark och bara allmänt rått klimat. Men vad gör det när jag är hemma? Ingenting. Jag är hemma med familjen och det är det skönaste som finns. Att komma hit betyder verkligen avslappning, för både kropp och själ. 
I torsdags trampade jag runt med mamma och hundarna i skogen, med hennes gummistövlar på fötterna, och fick världens skoskav. Idag slet jag upp dessa Skoskav igen när jag återigen skulle på promenad med mamma. Inte coolt, jag har galet ont i hälarna, det är fakstiskt riktigt synd om mig!

-----
Mamma gick förbi mitt rum nu:
 -Vad gör du?
-Bloggar...
-Hälsa

haha, söt mamma!
----

Under min tid hemma jag har umgåtts med mina underbara vänner och deras minst lika underbara barn, familjen Nykvist. Me love!! Idag hade vi julklappasbyte, fick tokfina saker! Tack så jättemycket!
Familjen har jag såklart också spenderat tid med, och en ny bekantskap. Alex var här idag en sväng, hon påstår att jag inte alls bor på landet, jag bor minsann på VISHAN!!! Haha sööt!

Imorgon är det julafton. Det ska firas hemma med närmsta familjen, mormor och storebrors tjej. Lugnt och skönt som vanligt. Härligt.

God jul kära vänner

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vill också få besök av alex... och dig :(
Gråter i floder då jag inte bor nära er alls.....
Saknar dig.

2007-12-24 @ 00:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0