Sushilunch

Japp, ni läste rätt. Jag har ätit sushi idag - OCH tyckt om det. Jag bytte ut två laxbitar mot räka istället. Mycket godare.
Att Helene och Karsten skrattade åt mig när jag tafatt jobbade med pinnarna bjuder jag på. Jag lyckades träffa munnen utan att söla ner kläderna med soya, till skillnad från en viss annan tjej. Hihi.

Jag var tvungen att ta den här bilden och MMSa till mamma så hon fick visa Tomoko vad jag åt till lunch. Jag tror hon blev impad. Eller avundsjuk. Hon kanske redan saknar Japan fast hon bara varit här sen i tisdags?

 

Imorgon brummar jag och David mot slätta för att fira midsommar med mampap och Tomoko. Det blir kransar, stång, nubbe, sill, potäter och hela baletten. Och valpar. Det är faktiskt mest därför jag åker hem. På lördag är det beräknad bedkomst och jag tänker inte missa Kardas födsel.

Jag längtar efter dig lilltjorv. Undrar om du är brun eller svart. På lördag får jag veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0