Helg, hus och annat snack

Helgen spenderades i Växjö hos Davids farmor och farfar. Hela familjen Thörnqvist/Nordén och jag pös iväg i lördags. Det var supermysigt att vara där, jag gillar verkligen Hjördis och Nisse.

I fredags var det min första Fredagsfrukost med MiH. Det var lite kaosigt i början och jag kände mig som en yr fågel. Men det gick ändå bra och det späckade schemat klaffade. Alex var med som konsult och vimmelfotograferade.

Efter jobbet idag gick jag till gymmet och mötte Alex. Det blev träning i gymmet för vår del och jag var helt slut när vi var klara. Vet ni hur jobbigt det är med roddmaskin? JätTEjobbigt! Nu mår jag gott i kroppen efter träning, mat och dusch.

Annars har jag och David typ bestämt att vi slutar leta bostadsrätt nu. Vi hittar ändå ingen lägenhet vi vill ha och så har vi insett att vi kanske hellre köper ett hus om vi ska köpa något. Men det ska få ta den tid det tar. Så fram till dess vi hittar vårt hus ska vi hyra en trea eller fyra. Vi är överens om att vi inte vill spendera en sommar till i denna bastu till lägenhet så det blir en hyrestrea så fort vi får tag i en. Och så letar vi hus. Det blir fina fisken.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du ska få se att när ni fått er lägenhet o just flyttat in, DÅ hittar ni huset....allt bara för att få flytta igen :) Kram på er

2011-01-26 @ 15:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0