Pain in the ass

Det är som om någonting saknas inuti mig. Jag vetifan men nån bra sambo är jag inte just nu, det är ett som är säkert. Jag MÅSTE skaffa mig ett eget liv. Jag måste göra mer saker för mig. Jag måste börja träna och jag måste komma hemifrån mer. Det här håller inte. Alex flyttar ner på måndag, alldeles intill mig. Det tar bara tre minuter att gå dit. Det är bra. Jag måste komma hemifrån lite så jag kan vara en gladare sambo. En mindre sur och ledsen tjej. Jag behöver det och gudarna ska veta att stackars David behöver det.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du behöver en hund, då ordnar sej allt. Du behöver inte träna för promenader o frisk luft får du gratis. Många hundvänner kommer på köpet o du har alltid nåt att prata om så det är mitt tips :) Kram på dej gumman

2010-11-01 @ 14:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0