Firmafest

Igår var det julfest med företaget som jag jobbade för den gångna hösten. Det var en skojig kväll på Tangopalatset i Malmö.

Någon drog dåliga skämt HELA TIDEN. Till slut skrattade man inte ens för att vara snäll.
Någon somnade på toaletten kl 21, för att sedan vara fit for fight igen två timmar senare.
Julbordet var gott.
Drickan var god, även Tequilan...
Alla var glada.
Någon hade fått för mycket att dricka och var lite för nära en annan medarbetare.
De flesta skrattade så tårarna sprutade.
Det snöade och jag halkade mig fram i mina klackisar.
Någon kittlades och fick ett slag i magen som svar.
Underhållningen var underhållande dålig.
Någon blev lovad ett objektiv.
Någon tog trappan istället för hissen men tog sig inte in genom dörren från trapphuset.
Innan vi intog dansgolvet skrattade vi åt all fuldans som utövades.
Någon envisades med att skåla med en godis istället för med glaset. Ytterligare dålig humor.
Vi somnade jättesent och gick upp efter alldeles för få timmars sömn.
Det fanns Nutella vid frukosten.
Idag är jag trött, men otroligt nöjd med gårdagen.
Ikväll ska jag på drinkprovning. Hujedamej.

Kommentarer
Postat av: Peter

Haha låter som en riktigt rolig firmafest det! Håller själv på att anordna en firmafest för tillfället och tror den kommer bli riktigt bra!



2011-07-25 @ 20:15:06
URL: http://firmafest.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0