Deadline

Så kom dagen när C-arbetet ska lämnas in för opponering. Minst 85 % ska lämnas in, men eftersom jag tycker det är tråkigt att dra ut på jobb lämnar jag in typ 97 % istället. Det enda som kommer saknas i den version jag lämnar in idag är en illustration på en spettekaka som Johan knåpar ihop. Han har så mycket jobb och hinner inte bli klar. Men det gör inget eftersom jag är klar. Förstår ni? Min bok om Helsingborg är klar - så fort jag tagit de två sista bilderna och redigerat och stoppat in dom i layouten i eftermiddag. SÅ JÄVLA SKÖNT!!!

Framsidan till boken...


Kommentarer
Postat av: Sanna

WOOHOOO!

Jag har varit klar i några timmar nu, jag med! Så jääävla skönt! Men jag lämnar in ikväll iaf, om några textändringar skulle komma in på slutet.. :)



Grattis och sjukt bra jobbat vännen!! Så jäkla bra att du inte gav upp när det kändes som tuffast! (Tänk att ha det här släpandes? NEJ TACK!)



PUSS!

2010-05-03 @ 17:17:35
URL: http://sannalangvik.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Jo tack! Släpande c-arbete kan vara en av de bästa sakerna här i livet :)



Fy sjutton vad du är bra, bättre, bäst. Jag är så stolt över dig och kan inte vänta tills jag får sätta tänderna i din bok. Fattar du? Din bok. Då var du författare också (...aah ångest - jag vill också) Älskar för övrig bokens titel. Klockers.



Puss puss puss

2010-05-04 @ 08:38:52
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0