Yr i bollen

Igår hämtade jag mina nya, fina glasögon. Problemet är bara att jag blir alldeles yr av att ha dem på mig. Förmodligen har min syn förändrats rätt mycket sen ja skaffade mina gamla för typ...sex år sen. Hoppas ajg vänjer mig snart för nu är det helkoko allting.

Det var heller ingen vanlig jobbdag igår. C behövde fota lite panoramabilder, och jag fick vara "modell". Alltså, han tog ingen panoramabild på min kropp, nej nej. Vi åkte till Ramlösa Brunnspark och fotade pelargången där. Jag är med typ sju gånger i den sammansatta bilden. Ser jättekul ut. Jag siktar bland annat med pistol mot mig själv. Äsh vad svårt det var att förklara. Ni får helt enkelt köpa nästa nummer av Tidningen Foto och se själva!

Kommentarer
Postat av: Annika Nykvist

Hej!!

Jag kommer ihåg den känslan av mina "nya" glasögon, kan säga att det gick bort efter ett tag. Hoppas allt är bra med er? Många kramar!!!

2010-03-05 @ 09:43:34
Postat av: Emme

Jaa, vi går till 26 mars :D

Saknar dig!

2010-03-05 @ 11:21:42
URL: http://emmeliewallroth.blogspot.com
Postat av: Fia

Alltså. Det där är ganska kul. För det där syndromet är vanligt när folk skaffar progressiva. =)

2010-03-05 @ 11:55:31
Postat av: Minna

Jag har inga progressiva glas, helt vanliga. Men jag ringde och dubbelkollade med optikern varför den runda tallriken såg oval ut... Hon sa att det var helt normalt för att syncentrat i hjärnan inte anpassat sig ännu. Men redan nu känns det mycket bättre. Skönt det. =)

2010-03-05 @ 12:50:46
Postat av: Alexandra

Nu kastar jag gigantiska berg i glashus här, men bilder tack ;) Och sen blev jag väldigt nyfiken på modellminna? Något vi får se i bloggen? Puss

2010-03-05 @ 17:15:58
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Fia

Jo, antar att det hade ändrats ganska mycket eller?

Jag fick mig dock ett fint skratt när läste det. =) Snygga var dom! (otroligt lika mina nya faktiskt)

2010-03-05 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0