Stora jobbsökardagen

Eftersom det regnar ute och jag inte vill fota deppiga regnbilder till min bok så sitter jag istället inne och söker jobb idag. Jag har redan sökt typ fem, varav ett är som sommarvikarie på Swedbank. Det booorde jag ju kunna få. Jag har ju bannemej erfarenhet till och med. Och bra referenser. Men det är ingen som vet.

Håll tummarna att det här dagen ger utdelning till slut. Det är inte aktuellt för lille Minnisen att gå arbetslös och utan lön. Det är dock en ganska lång väg kvar innan jag ringer Max - där jag också har erfarenhet. Det där jobbet knäcker min kropp värre än en dödsmaskin, typ. Men får jag inget och det är enda alternativet, ja då är det så. Men inte än.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Minna, friskt humör, det är det som susen gör! ;) Annars har du en hejaramsa som Mamma Längvik alltid körde med, men den kan jag inte dra förrän du kirrat jobbet (Tack ska du ha, det gjorde du bra, MINNA MINNA MINNA!!!)



Men som sagt, den väntar vi med! ;)



PUSS

2010-04-23 @ 14:23:26
URL: http://sannalangvik.blogspot.com
Postat av: Mamma Karin

Landvetter 11 35 den 5e :) Nu är det bara att vänta på positivt jobbesked från dej. Klart det fixar sej :) Bamsekram på dej

2010-04-25 @ 16:27:02
Postat av: Cattan

Jo jag vet

2010-04-25 @ 22:13:49
URL: http://Http://atcats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0