Jäkla vulkanutbrott på Island

Inte nog med att jag får fira min födelsedag utan mina underbara vänner imorgon. Det är ju inte ens säkert att vi tar oss till Krakow på lördag. Tack vare det där vulkanutbrottet på Island är det massa sketfarliga moln i luften nu som flygplanen inte får flyga genom av risk för haveri. Got that. Det är bara så typiskt.

Men när allt kommer omkring brukar jag ha en del tur. Så vipps står alla mina sköna bönor här utanför min dörr imorgon. Och vipps ville jag ändå stanna hemma från Krakow för att mina fina vänner är här.


Förra året på min födelsedag kom Alex och sjöng för mig på förmiddagen. Med sig hade hon denna söta bricka.
Då var Daivd i Kina så han hade gömt paket överallt i lägenheten som jag fick öppna ett per dag i tio dagar. Jag fick finfint paket från Sanna som kom med blommor från Interflora.

Nä hörrni. Imorgon kommer jag sakna er. Men det kommer bli en fin dag ändå. Antingen med bara David eller med hans finfina vänner. Och jag är inte så bitter faktiskt. Jag tror ändå att vi kommer iväg till Krakow.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Förmiddagen? Klockan var väl förfasn tio äver nio? Jag kan inte hjälpa att du stiger upp i gryningen :) Fint jag har skrivit... Hur gammal var jag, fyra?... plus 20. Haha! Vad fick du ens? Brun utan sol eller nått. Schysst liksom.

Hoppas ni kommer iväg till Krakow. Fast hade hellre stått med en morotskaka utanför din dörr.

Hörs imorn hjärtat! Puss

2010-04-15 @ 15:10:47
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Minna

Haha ja det var ganska tidigt. Men jag hade ju på känn att du skulle komma så då var jag tvungen att gå upp och snygga till mig innan du skulle ta några grattis-fast-det-är-tidigt-och-Minna-är-sliten-kort. Phu det var jobbigt att skriva.

Yep, brun utan sol var det. En bra sådan! Sen fick jag ju mer paket av dig och Lisa på kvällen :D

Puss

2010-04-15 @ 16:02:51
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0