I väntans tider

Nej jag är inte gravid. Jag satte den rubriken medvetet för att du, Alex, ska sätta i halsen. Höhö.

Fast det är faktiskt sant att jag går i väntans tider - på ett slutgiltigt besked angående somamrjobb på Femina. Från början var vi 500 personer som sökte och tack vare mitt fina brev (och grymma vitsord från chefen på Foto) var jag en av sju som fick komma på intervju. Det var knappt två veckor sen. Idag ringde privat nummer till mig och hjärtat stannade lite när det var N.N på Femina som ringde. Hon berättade att de kommit lite längre i gallringen nu och vill testa de som är kvar. Hon undrade således om det var okej att hon skickade två texter till mig som jag ska redigera. Så dag lägger jag med andra ord C-arbetet i träda och hugger in på texterna. Är jag bara bäst så borde jag få jobbet, right? Undrar hur bra de andra är...

Heja mig i alla fall.

Och så längtar jag tokigt mycket till imorgon då mamma och pappa och sötnosen Libra kommer hit. Vi ska ha en toppenhelg!

Kram på er vänner


Jag hugger in på texterna.
Haha vilket bra skämt! Jag är on fire idag.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Duktiga syster..



Jag tummhåller som tusan för dig :-D

Hoppas att ni får en mysig helg nu när mamma och pappa och libra kommer ner och hälsar på hos er :-)



Ha en kalasbra fredag och helg..



Apple paj :-D :-D

Fan va kul jag är..

2010-04-09 @ 08:12:17
Postat av: Annika Nykvist

Hejja MINNA!!! Håller alla tummar vi har för dig. Hälsa mamma och pappa och ha en riktigt mysig helg. KRAM!!!

2010-04-09 @ 09:00:51
Postat av: Alexandra

Du är så fin min vän, fast det räcker med gravidinsinuationer nu, tycker jag. Du får inte ge mig hopp och sen ta tillbaka det så, det är inte snällt. Tänk vad mysigt, du jag Helsingborg och en barnvagn. Ja ja, David kanske vill vara med på ett hörn också. Hmmm...

Jag håller tummarna för dig iallfall. Vet att du kommer göra den absolut bästa redigeringen av alla för du bäst. Bäst!

Ha en fortsatt mysig helg med familjen hjärtat. Och du, vad himlans söt du är i dina glasögon. Och fin i håret också. Nu ska jag sluta fjäska :)

Puss puss!!!

2010-04-10 @ 10:55:45
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0