Explosivt

Jag ska inte plåga er med pluggångest, jag kom faktiskt igång bra idag.
Fast lite magont finns kvar och nervositet över beskedet om sommarjobb som dröjer ännu en vecka och så är jag sjukt stressad över skolan och jobb efter skolan och allt sånt och så har jag fått ont i käken igen vilket känns liiiite tröttsamt. Mest blir jag irriterad över att jag inte kan koppla av...
Och som salt i såren har min hotmail valt att radera mail ur min inkorg. Typ ALLA mail. Så när jag var när att förvandlas till ett hysteriskt miffomonster fixade jag mig en gmail istället. Folk har tjatat om att gmail är såååååå mycket bättre. Så ptja, upp till bevis.

För er som vill ha min nya mail så är det [email protected]. Alltså ni byter ut "förnamn" mot min förnamn.. Ni fattar va? Too bad annars.

Ikväll ska vi i alla fall äta fläskkotlett med chili och honung och tomat och kanelstång och mer grejer. David har hittat recept, blir nog fint...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha så man ska skriva ditt namn???? hehehe jag fattade :) Ta nu ett djupt andetag, det blir inte bättre för att du stressar men det vet du ju!

Bamsekram till världens bästa Dott

2010-04-07 @ 09:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0