Kärlek

Ett nytt nummer av FOTO landade i vårt hem igår. Jag läser och tittar och inspireras. Jag läser texterna noga för att komma in i tidningens skrivspråk. Jag längtar så oerhört mycket till den dagen i januari 2010 då det är dags för mig att entra FOTO-redaktionen. Längtan är stor. Jag vill lära mig, jag vill bli bra, jag vill göra intryck. Jag vill få en anställning där.

Tidningen är så mycket bättre än jag trodde. Så mycket inspiration. Så mycket tips. Så många proffs. Jag blir alldeles överväldigad. Så överväldigad att jag nu måste lägga det senaste numret på bordet. Mitt huvud måste bearbeta det jag läst, det jag tänker, det jag känner. Jag måste rida på vågen av lyckokänslor över att jag fick praktikplats på FOTO.

Tidningen ligger på bordet och jag går in på toaletten för att göra mig fin för kvällen och för att under en liten stund vara själv och lycklig. Jag ska le mot min spegelbild och tycka att jag är jävligt lyckligt lottad.


Jag bjuder även på två bilder på en av mina kärlekar.






Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kommer göra succé på FOTO!!!! Vilka fina bilder på Alex och vilken fin artikel om Carro:) Hoppas du har det grejt i p-town och att ni har mkt snö och julmys!!! Massa kramar!!! Mändy

2009-11-30 @ 09:25:31
URL: http://ohaustralia.blogspot.com
Postat av: Mamma Karin

Men först kommer du hem :)Längtan kan te sej olika men den är min...

Kram till min allra bästa Dott

2009-11-30 @ 13:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0