Jobbelijobb

Minns ni att jag för ett tag sen skrev att jag gjort ett jobb som skulle hamna på LTU Innovations hemsida? Den finns nu att läsa HÄR. Den om Vocal Devotion är min.

Jag har ett nytt jobb på G också. Via ett frilansforum fick jag meddelande om att det var ett företag som behövde hjälp med copy. Jag svarade direkt och nu kaaaan det vara möjligt att jag får det. Han vill ha en massa text till sin hemsida och två pressreleaser. Han hade inte så stor budget för att fixa copy så jag fick gå med på ett hyfsat lågt pris, men jag gjorde klart för honom att om han är intresserad av ett fortsatt samarbete är det 500:-/h som gäller. En gång kan jag sälja mig billigt, men inte om och om och om igen. Big no no.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra Minna! Skönt att du står på dig! :)

2009-11-26 @ 09:33:29
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/
Postat av: Minna

Fick dock inte jobbet....

2009-11-26 @ 16:41:32
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0