Nyår

Nyår firades i Helsingborg tillsammans med David och hans vänner. Vi var i Malins föräldrars lägenhet och Erik kockade supergod trerätters.

Kvällen var mysig och trevlig och vid tolvslaget fick jag pussa på den finaste.

Det har efterfrågats bilder på hur otroligt fina vi var. Så här bjuder jag på en bild. (Observera min nya frisyr =))



Raketerna i Helsingborg var helt fantastiska. Det small och lös precis överallt. Jag som inte firat tolvslaget mitt inne i en stad innan var alldeles tagen.


Gott nytt år älskling!


Och gott nytt år till er alla mina fina, underbara vänner!

-Minna

Kommentarer
Postat av: Sän

Gott nytt år!

2009-01-03 @ 20:57:04
URL: http://jailbreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0