När David är borta dansar Minna runt i lägenheten

Likadant varje gång. Så fort han stänger dörren kopplar jag ihop dator och stereo, vrider upp volymen, svänger mina lurviga och sjunger.
Jag blilr väldigt inne i mig själv när jag gör så här. Det är som att gå in i trans, så när David helt utan förvarning igår öppnade dörren skrek jag som en liten flicka mitt i ett danssteg och började sen asgarva. Han sa att jag nog inte blivit lika rädd om jag hade haft lägre volym. Äsh!

Igår tränade jag och Alex. Pump i 60 min. Idag är kroppen lite långsammare än vanligt och det blir värre ju längre tiden går eftersom mer och mer träningsvärk kickar in.

Fick ett underbart sms av Emme imorse: "Vi har fått CSN idag! =)". Lovely!!! Till och med 9600-ish istället för 7400-ish. Jag tänkte avra smart att lägga undan "överskottet" i min resekassa. Det börjar faktiskt vara så mycket pengar där i så jag snart kan resa. Wiiihhoooooo!

Emme ska för övrigt läsa kurs i Luleå i vår så jag har blivit anställd som guide idag för att visa henne vilket hus som är vilket och hur man hittar bland alla underjordiska gångar... Vet ni att de har gångar under jorden mellan alla husen på universitetsområdet i Luleå? Jag tyckte det var skithäftigt när jag gick där hösten 2006.
Likt en mullvad ska jag ner i gångarna igen. Och förhoppningsvis luncha med Sandra. Hon hade långt hål under den tiden vi är där idag. Det kan ju bli precis hur bra som helst det här!

Och grattis alla som fyller år idag! JONAS, Jenny, Patrik och gamla klasskompisen Jenny och Davids kompis Björn.
Grattis och hipp hipp hurraaaaaaa!

-Minna

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tack så mycket min lilla syster:D

Vad blir det för present då. :P

2009-01-21 @ 12:27:00
Postat av: Emme

Tack för hjälpen, underbara Minna! :)

Min vän Jasmina fyller också år, du glömde henne! :D

2009-01-21 @ 18:09:50
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: MammaKarin

Hej du hoppjärka :) Lika som smultron.... när jag var i din ålder gjorde jag exakt likadant....bara det att pappa hade 2 kompisar med sej......pinsamt!

Libra har börjat löpa så om ca. 14 dar ska vi hälsa på Sten!

Kramen på sej

2009-01-22 @ 09:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0