Märkligt...

...när man stylar sitt hår på nytt ovant sätt och får massa kommentarer om hur fin man är.
- Det där är lätt den snyggaste frisyren jag sett dig i. (Lisa)

Fast Alex tyckte det skulle vara ännu plattare. Men hon tyckte ändå jag var fin och att jag liknade Audrey Hepburn.

Konstigt det där. För jag vet inte om det här är min favvostyling.


Okej, Audrey var sjukt mycket med stylad på sin bild. Men, är vi lika?

För övrigt har jag fotat lite idag. Jocke skriver en studentdagbok för PT:s helgsidor och behövde bilder. Very nice fågelbajs att jag ska bli publicerad. Jag gjorde klart för Jocke att jag ville ha byline och det förstod han så han ska prata med dem på tidningen. Seriöst, får jag ingen byline blir jag sjukt sne!

-Minna

Kommentarer
Postat av: malin rotkirk

tjena bruden! riktigt snygg frisyr, Minna! :)

jätteskoj att se dig häromdagen! kul att ni kikade in å tog en fika! :) ha d toppen! kramar

2009-01-22 @ 21:03:27
Postat av: Alex

Hahaha, jag visste inte att ni va såååå lika. Sjukt nöjd över min kunskap. Och din skönhet. Du är en doll, baby!

Puss

2009-01-22 @ 23:17:05
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0