Fynd i fodret

Igår när jag och Alex var på lill-Ica kände jag något i fodret på min jacka. Jag lyckades då fiska upp ett USB-minne (som jag för övrigt letat som en tok efter) och ett lypsyl (med solskyddsfaktor och olivolja, wohoo).

Nu, för bara en liten stund hittade jag me5r saker i fodret. Det första jag fiskade upp var min hands-free (som jag letat efter sen i december och trott försvann i flytten), ett batteri (!) och mitt andra USB-minne!!

Det var sjukt bra att jag hittade grejerna, men nu tror jag det är dags att laga hålet i fickan.

-Minna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha. Flickan med guldjackan. Vad ska ni göra i kväll?

2009-01-30 @ 15:40:09
Postat av: Emme

Hahaha. Flickan med guldjackan. Vad ska ni göra i kväll?

2009-01-30 @ 15:40:53
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: Jonas

Pappa saknar en skiftnyckel..

Har du den i ditt foder??

Och Anna har ju tappat bort sin mössa halsduk och vantar..

är de där oxå kanske???

2009-01-31 @ 21:18:21
Postat av: MammaKarin

Libra blev kvar i Borås :( det var nog för tidigt. Snällt av Inger att ombesörja allt så slipper jag fara fram o tillbaka. Hoppas på bättre tur i morrn...

Kramen

2009-02-02 @ 21:07:22
Postat av: Annika

Leta lite till du kanske finner en slant, vem vet ;)

2009-02-02 @ 21:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0