Ja må jag leva!

Grattis till mig idag!

Har jag sagt att David är fantastisk? I dagens brev från honom, det sista, stod massa fina saker och avslutades med att jag skulle titta i skåpet ovanför garderoben. Jag visste inte vilken garderod han menade så jag testade alla. Tills lut hittade jag ett stort och ganska tungt paket...



När vi har varit på stan har jag asgt någon gång att jag önskar mig en sån fin retro radio. Och det har han snappat upp, han är helt otrolig. Senast igår satt jag hemma hos Sanna och tittade på hennes modell och tänkte att: "I sommar när jag jobbar kan jag nog ha råd att köpa mig en egen.". OCH SÅ FÅR JAG EN IDAG!

I förrgår stod i brevet från David att jag skulle gå ner till Interflora och säga mitt namn och att jag skulle säga att jag ville ha växtlighet.
Hem kom jag med den här.



Och nu kom Alex förbi och sjöng för mig och lämnade det här och färska frallor.



Nu ska jag äta och ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Emm

Ååh vilken underbar morgon du verkar ha haft :) En sådan radio fick jag i födelsedagspresent förra året, superfin! :) Grattis igen gullet! <3

2009-04-16 @ 14:38:11
URL: http://emmeliewallroth.blogspot.com
Postat av: Storebror

Ja må hon leva.

Grattis till dig systeryster.. :D

2009-04-16 @ 15:45:08
Postat av: Säni

Tack för en jättetrevlig kväll! :)

2009-04-17 @ 08:17:30
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0