Rubrik

Idag har jag haft en härlig dag med Alex, Emme och Sanna. Vi träffades imorse för att effektivt arbeta med en uppgift i kursen Tidningsproduktion. Arbetade gjorde vi, men det där med effektiviteten var lite si och så. Vi fick iallafall gjort en del och är lite mer förberedda inför nästa veckas redovisning.

Efter kårlunch och krångel med en skrivare åkte jag, Sanna och Emme till stora staden. Jag skulle köpa linsvätska, deo och kanske en tröja. Vad kom jag då hem med? Jo, linsvätska, deo, ett par skor, ett linne, en tröja, en grenkontakt och en klocka. Vad hände?! Jag var hur som helst nöjd när jag kom hem och läste av och räknade ihop kvittona och insåg att jag inte överstigit 500 kr. Det ni!

Fina storebror ringde mitt under shoppingen och sa att han var stolt över mig. Han sa att han ofta är stolt över sina småsyskon men att han säger det för sällan. Underbara Jonas, jag är stolt över dig också, och över Stefan. Världens bästa syskon!

Dammit. David ringde nu. Han skulle kommit hit ikväll men måste jobba med Peab igen och det kan dra ut på tiden. Peab snodde honom igår och nu gör de det idag igen. Just nu gillar jag inte Peab och deras hemsida. Buhuu. Nu ska jag spela hög musik och greja och tänka på annat än Peab.

-Minna

Kommentarer
Postat av: Säni

UNDERBAR dag!

2008-09-17 @ 17:40:28
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Emme

Haha, jag skulle på min höjd köpa en tandborste. Kom hem med skor, två tischor och örhängen. Men så jäkla bra man mår av shopping, inte sant? ;)

2008-09-17 @ 18:51:50
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0