Hur lång är den här dagen egentligen?!

Jag tror jag alltid ska gå upp klockan sex på morgon. Man hinner ju med galet mycket.

06.30 satte jag och Alex oss i bilen (jepp, tio minuter sena. Alex var ju med) och efter kram och hej då vid gaten åkte jag tillbaka till Piteå. Strax efter åtta började jag tvätta. Medan tvätten gick hann jag dricka kaffe, äta en tallrik fil, starta nedladdning av Phil Collins Tarzan-soundtrack,duscha och göra mig i ordning. Klockan tio var tvätten klar och halv elva mötte jag Emme på redaktionen i skolan. Vi började och avslutade en deluppgift till fredagens redovisning. Vid halv ett åt jag, David och Angelica lunch på stan. David handlade massa öl på systemet så jag körde upp honom till Acusticum. Vid två var jag hemma och hade hunnit med en tur till Kupan och tankat bilen.

Sen jag kom hem har jag skrivit ut några bilder, letat efter nya foton att printa ut, pratat med telefonförsäljare, insett att Tarzan-skivan som jag laddade hem sjungs av några konstiga musikalfolk och inte alls Phil Collins (besviken), pratat med David och börjat planera returresan till Piteå.

OCH KLOCKAN ÄR BARA TRE!!! Vad ska jag göra med resten av dagen?

Herregud. Jag kanske får baka bröd helt enkelt.

-Minna

Kommentarer
Postat av: Emme

Ååååh jag vill också Kupa. Kan vi inte Kupa imorn efter redovisningstjaffset? :)

2008-09-23 @ 18:41:42
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0