Trött!

Jag somnade alldeles för sent igår. David ringde typ 22.20 så vi pratade en stund om att anordna en tredagarsfest i tältet (där Beduinfesten var). Hans mamma vill inte plocka ner tältet än så hon hade bjudit vänner på middag både igår och i söndags. Då hade den eminenta idén kläckts att David (och jag) ska anordna fest nästa vecka.

-Du har ju ändå inget att göra på jobbet så du kan ju planera imorn. Jag ringer när jag vaknat för att kolla hur långt du kommit. Haha

Jag skrattade massor åt hur söt han var. Men när vi hade lagt på var jag lite osäker. Menar han på riktigt att vi ska fixa fest i nästa vecka? Jag har ingen aning men det vore jävligt kul. Jag tänker tema "beach 2008". Det är ju bara att fylla tältet med sand, ställa in baljor i hörnen där man kan bada fötterna, sätta upp badmadrasser och badringar och badankor överallt. Kankse fixa en liten beachvolleyplan på gräset utanför tältet...? Piece of cake! (och eftersom vi kom överens om att jag skulle sköta tänket och David finanserna så kan jag sväva ut huur mycket som helst).

Iallafall. När vi sedan sagt hej då och det var dags att sova kom en jobbig oro över mig. Pengar. Dessa jävla pengar! Det är knapert om dem (även om jag klarar mig ett litet tag till) och jag vet att jag inom en snar framtid måste svälja stoltheten och låna pengar av mot och far. Det gillas inte av fröken Torstensson. Att vara skyldig pengar kan vara det värsta som finns. Blä. Men, måste man så måste man. Men inte än!

Alla tankar om pengar (och hur jag ska lägga upp planen för nästa vecka) höll mig vaken så jag somnade inte förrän 23.30 kanske. Klockan envisades med att ringa 05.30 idag också så jag är grymt trött nu! Helst skulle jag vilja hinka kaffe hela dagen men eftersom jag inte kan lämna växeln kan jag inte springa på toa så ofta som jag skulle behöva isåfall. Så - no coffee for me.

Kommentarer
Postat av: Säni

Du är utmanad - se min blogg!

2008-07-22 @ 12:12:45
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0