SANNNAAAAA

Jag tycker det är tråkigt att inte visa kommentarerna jag får så nu göra jag det igen :D Jag kan däremot välja vilka jag vill visa och inte så vill någon inte bli publicerad är det bara att säga till! Bra va?

IMORGON KOMMER SANNA IMORGON KOMMER SANNA IMORGON KOMMER SANNA IMORGON KOMMER SANNA

Jag längtar som fan! Åh vad skönt det ska bli! Ett litet problem bara, hur fan ska jag lyckas hämta madrassen i Svensbyn? Och vart ska jag få plats med den när hon farit hem igen? Ett senare problem. Japp. Jag och Alex ska låna Saras bil idag så jag kanske ska fråga snällt om jag får åka till Svensbyn och hämta madrassen.

Idag är det träning igen, vi vilade kroppen igår men nu är det full fart igen. Simning eller Korpen? Inte bestämt, beror på om vi tar oss till Öjebyn eller inte.

Well well. Det finns mycket jag längtar till nu och mycket jag funderar på.

Allt ordnar sig! Idag ska vi göra färdigt musikvideon...

image49
Jag tror att man kan ha många stora kärlekar i sitt liv men bara en själsfrände. Jag har lyckan att ha hittat min, vi är som stöpta i samma form. Ingenting kan sklija oss från varandra. Ingenting! Vi klarar allt du och jag.
Du är världsbäst gumman! Fan vad jag längtar till imorn!

Kommentarer
Postat av: mammakarin

Jaha, det var ju roligt at Sanna kommer.........låter jag avundsjuk?? Helt rätt, så är det men jag överlever väl, tror jag! Här är det fullt upp inför årsmötet på lördag, ska bli skönt när det är över o du kommer hem igen. Ha ha för Sanna, då är det vår tur att rå om dej. Ha det riktigt skönt ihop o kram till er båda.

2008-01-31 @ 18:54:00
Postat av: pussgurkan

ingen kan få mig att gråta som minna kan.
..tårar av glädje!
min lilla pussgurka där!!

2008-01-31 @ 19:25:45
Postat av: Nalle

Ha världens bästa helg nu tjejer!
Och på Torsdag.. Då smäller det på hemmaplan!
Saknar dig mycket nu!

2008-02-01 @ 14:38:07
URL: http://fajv82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0